Heeft u een Zonnet of Versatel e-mailadres? We hebben belangrijk nieuws én een exclusieve aanbieding voor u!

We helpen u graag

Supersnelle webservers en een betrouwbaar netwerk in Nederland en België zorgen ervoor dat uw website en e-mail draaien als een zonnetje! Mocht u vragen hebben of support nodig hebben, dan helpt onze gratis helpdesk u graag.

Veelgestelde vragen


Algemeen

Waarom moet ik gaan betalen voor mijn e-mailadres?

Ik heb besteld en betaald voor 1 januari 2021. Tot wanneer loopt mijn abonnement?

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Kan ik een nieuw Zonnet- of Versatel e-mailadres aanvragen?

Hoe log ik in op de webmail?

Kan ik de opslagruimte van mijn bestaande Zonnet-/Versatel e-mailadres verhogen?

Kan ik mijn bestaande Zonnet-/Versatel e-mailadres wijzigen?

E-mailadres behouden

Ik wil mijn e-mailadres behouden. Wat moet ik doen?

Wat gebeurt er als ik kies voor 'E-mailadres behouden'?

Kan ik mijn gratis e-mailadres nog iets langer aanhouden dan 1 januari 2021?

Krijg ik nog iets extra’s als ik kies voor 'E-mailadres behouden'?

Wanneer wordt mijn gratis e-mailadres omgezet naar het betaalde 'E-mailadres behouden' abonnement?

E-mailadres behouden & domeinnaam

Hoe gaat de overstap naar 'E-mailadres behouden & domeinnaam' in zijn werk?

Wanneer wordt mijn gratis e-mailadres omgezet naar het betaalde 'E-mailadres behouden & domeinnaam' abonnement?

Kan ik mijn e-mails ook doorsturen naar een ander adres dan info@?

Wat gebeurt er met mijn e-mails, nadat deze doorgestuurd zijn naar mijn nieuwe e-mailadres?

E-mail forwarden

Hoe gaat de overstap naar 'E-mail forwarden' in zijn werk?

E-mail Instellen

Hoe stel ik mijn e-mail in?

E-mailadres opheffen

Hoe hef ik mijn e-mailadres op?

Ik wil mijn e-mailadres opheffen. Wat gebeurt er met mijn e-mails?

Wanneer wordt mijn e-mailadres verwijderd?

Kan ik mijn e-mailadres ook per direct opheffen?

Kan ik de opheffing na 1 januari 2021 nog ongedaan maken?

Webmail

Hoe log ik in op de webmail?

Hoe maak ik een nieuwe e-mail?

Hoe open ik een e-mail?

Hoe beantwoord ik een e-mail?

Hoe stuur ik een e-mail door?

Kan ik een doorstuur e-mailadres instellen?

Kan ik een e-mail printen?

Kan ik een e-mail of meerdere verwijderen?

Hoe haal ik een verwijderde e-mail weer terug?

Hoe leeg ik mijn "Prullenbak"?

Hoe krijg ik alle ongelezen e-mails te zien?

Waar vind ik mijn adresboek?

Waar kan ik mijn webmail instellingen beheren?

Hoe stel ik een automatische ondertekening of handtekening in?

Hoe maak ik een nieuwe map aan?

Hoe selecteer ik mijn e-mails op datum?

Hoe vol is mijn mailbox?

Melding: 'Quota exceeded', wat is dat?

Melding: 'Message rejected', wat is dat?

Melding: 'Delivery status notification failure', wat is dat?

Kan ik de look-and-feel of het uiterlijk van de Webmail veranderen?