Heeft u een Zonnet of Versatel e-mailadres? We hebben belangrijk nieuws én een exclusieve aanbieding voor u!

We helpen u graag

Supersnelle webservers en een betrouwbaar netwerk in Nederland en België zorgen ervoor dat uw website en e-mail draaien als een zonnetje! Mocht u vragen hebben of support nodig hebben, dan helpt onze gratis helpdesk u graag.

Veelgestelde vragen


Algemeen

Waarom moet ik gaan betalen voor mijn e-mailadres?

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Kan ik een nieuw Zonnet- of Versatel e-mailadres aanvragen?

Hoe log ik in op de webmail?

Kan ik de opslagruimte van mijn bestaande Zonnet-/Versatel e-mailadres verhogen?

Kan ik mijn bestaande Zonnet-/Versatel e-mailadres wijzigen?

E-mailadres behouden

Ik wil mijn e-mailadres behouden. Wat moet ik doen?

Wat gebeurt er als ik kies voor 'E-mailadres behouden'?

Kan ik mijn gratis e-mailadres nog iets langer aanhouden dan 1 oktober 2020?

Krijg ik nog iets extra’s als ik kies voor 'E-mailadres behouden'?

Wanneer wordt mijn gratis e-mailadres omgezet naar het betaalde 'E-mailadres behouden' abonnement?

E-mailadres behouden & domeinnaam

Hoe gaat de overstap naar 'E-mailadres behouden & domeinnaam' in zijn werk?

Wanneer wordt mijn gratis e-mailadres omgezet naar het betaalde 'E-mailadres behouden & domeinnaam' abonnement?

Kan ik mijn e-mails ook doorsturen naar een ander adres dan info@?

Wat gebeurt er met mijn e-mails, nadat deze doorgestuurd zijn naar mijn nieuwe e-mailadres?

E-mail forwarden

Hoe gaat de overstap naar 'E-mail forwarden' in zijn werk?

E-mailadres opheffen

Hoe hef ik mijn e-mailadres op?

Ik wil mijn e-mailadres opheffen. Wat gebeurt er met mijn e-mails?

Wanneer wordt mijn e-mailadres verwijderd?

Kan ik mijn e-mailadres ook per direct opheffen?

Kan ik de opheffing na 1 oktober 2020 nog ongedaan maken?