Ik kan niet inloggen op de Webmail. En nu?
U bent een betalende Zonnet klant
Wanneer u bij het inloggen op de Webmail een foutmelding krijgt, kunt u in het control panel een wachtwoord reset opvragen. Als gebruikersnaam dient u uw e-mailadres in te voeren.
U bent nog geen betalende Zonnet klant
Wanneer u nog niet bent overgegaan tot het afnemen van een betaalde dienst, kunt u helaas nog niet inloggen op het control panel. Kunt u nog wel e-mail ontvangen via uw Zonnet of Versatel e-mailadres op uw computer, telefoon of tablet, dan kunt u via de pagina Aanbieding uw e-mailadres veiligstellen en een account aanmaken op ons control panel. U dient hierbij wel een betaalde dienst af te nemen. Zodra uw account is geverifieerd kunt u inloggen op het control panel en zelf een wachtwoord resetten.
Wilt u uw e-mailadres (nog) niet veilig stellen en voorkomen dat deze wordt opgeruimd? In dat geval kunt u wanneer u bij het inloggen op de Webmail een foutmelding krijgt, of indien u uw wachtwoord bent vergeten u een wachtwoord reset aanvragen.
Via het contactformulier op onze website kunt u het verzoek indienen een wachtwoord reset aanvragen. Vermeld hierbij om welk e-mailadres het gaat, uw NAW gegevens en op welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken om u als gebruiker te verifiëren.