excl. incl. btw

Hoe kan ik mijn abonnementen overdragen aan een andere klant van jullie?

U kunt een of meerdere domeinen verhuizen naar het account van een andere klant door de pushprocedure te gebruiken.

Via het E-synergy control panel op https://www.zonnet.nl/inloggen kan de nieuwe eigenaar zijn pushcode terugvinden. Deze code staat bij de optie “Je gegevens bekijken/wijzigen”. De pushcode geeft hij/zij aan u door. Als de nieuwe eigenaar nog geen klantenaccount heeft is deze door de nieuwe eigenaar zelf aan te maken via https://www.zonnet.nl/inloggen/signup.aspx.

U logt in op uw eigen account van het E-synergy control panel. Daar klikt u onder de optie “Abonnementen” de desbetreffende domeinnaam aan. Vervolgens kiest u voor de optie “Pushen naar andere klant”. Met deze optie kunt u de domeinnaam overdragen aan de nieuwe eigenaar. De nieuwe eigenaar zal bericht krijgen van deze overdracht zodat deze geaccepteerd kan worden.

Het is mogelijk om de abonnementen van de domeinnaam (zoals een hostingpakket) tegelijkertijd over te dragen. Dit kunt u aangeven als u de domeinnaam overdraagt aan de nieuwe eigenaar. Wilt u deze abonnementen niet overdragen of worden deze niet geaccepteerd door de nieuwe eigenaar? Dan worden deze abonnementen gedeactiveerd.

Goed om te weten: De contractdata van de abonnementen blijven onaangepast als u deze overdraagt aan een andere klant.