Let op: Heeft u geen abonnement en problemen met uw Zonnet of Versatel e-mailadres? Onderneem actie!

Problemen met uw e-mailadres en geen betaald abonnement?

Vanaf 1 april 2021 zijn wij begonnen met de voorbereidingen voor het opruimen van de e-mailadressen waarvoor wij, ondanks meerdere aankondigingen en herinneringen, geen betaald abonnement hebben mogen ontvangen.

Heeft u wel een betaald abonnement en problemen met uw e-mailadres?
Neemt u dan contact op met onze helpdesk.

Heeft u geen betaald abonnement en problemen met uw mailadres?
Uw e-mailadres kan al geblokkeerd zijn. Onze helpdesk kan u helaas niet verder helpen, u zult eerst via onderstaand formulier een betaalde deblokkering moeten aanvragen. Het deblokkeren kost u € 25,- en behouden van het e-mailadres zonder of met doorsturen kost € 6,- respectievelijk € 9,- per jaar inclusief BTW. Na het deblokkeren is uw e-mailadres en/of doorsturing weer actief.

Controleer hieronder of u een betaald abonnement heeft of dat uw e-mailadres is geblokkeerd en nog te heractiveren is.