Mijn e-mailadres werkt niet meer. Wat kan er mis zijn?
Dit betekent dat u niet geblokkeerd bent en u
heeft de juiste inloggegevens. Graag wijs ik u
op de te gebruiken e-mailinstellingen:
Gebruikersnaam: het gedeelte voor het '@'-teken
Wachtwoord: wachtwoord voor de webmail
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl
Poortnummer (POP3): 110
Versleuteling: Geen
of
Poortnummer (POP3): 995
Versleuteling: SSL
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 2025
Versleuteling: Geen
of
Poort uitgaande mail: 465
Versleuteling: SSL/TLS
Selecteer de optie 'Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist' of Identiteitscontrole 'Wachtwoord' (zie gebruikersnaam en wachtwoord hierboven). Het is niet mogelijk zonder verificatie gebruik te maken van de uitgaande server (SMTP)
U heeft tevaak
foutief ingelogd
via de webmail of
uw
e-mailprogramma maakt verbinding met een verkeerd wachtwoord. De
blokkade wordt
automatisch
opgeheven na 30 minuten als er
geen foutieve
inlogpogingen worden gedaan.
Het probleem zit mogelijk in uw eigen apparaat of in de webbrowser. Probeer bijvoorbeeld om de opgeslagen gegevens van uw browser te verwijderen zoals cookies en cache. Controleer ook uw beveiligingssoftware.
U kunt uw e-mailaccount gebruiken en hoeft verder niets meer te doen.
Contactformulier
Neem contact met ons op. Uw Zonnet-team beantwoordt uw vraag graag.
Bedankt voor uw bericht. Uw Zonnet-team beantwoordt uw vraag graag.